globalerol
Araştırma Görevlisi
merhaba arkadaşlar cari 33a lı arkadaşların hiç mülakata girmeden ve asgari ales ve dil sartını sağlayarak görevlendirme işlemleri nasıl oluyor ? daha önce bunu yapan arkadaşlar varmı ?
buradaki gerekli belgeler neler? ve dediğim eğer puan yetmezse normal mülakatla bu yolla başvurabilirim değilmi
Atanma İşlemleri 1. Yol (İlgili Üniversite Teklifine Göre)
Kişinin kadrosunun bulunduğu Üniversite, kişinin 2547 sayılı Kanunun 35. maddesi uyarınca Üniversitemizde görevlendirilme isteğini kişiye ait gerekli bilgi ve belgeleri ile birlikte Üniversitemize bildirir.
İlgili Üniversite'den gelen belgelerin birer örneği gönderilerek ilgili enstitü kanalıyla ilgili bölüme konu hakkındaki görüşü sorulur.
Enstitü bölümün görüşünü de dikkate alarak görüşünü Personel Daire Başkanlığı'na gönderir.
Enstitünün görüşü, ilgili Üniversiteye gönderilir ve görüş olumlu ise ilgili Üniversiteden kadro devir işlemlerinin başlatılması istenir. (Enstitüden gelen görüş olumsuz ise durum ilgili Üniversiteye bildirilir ve işlem sona erer.)
İlgili Üniversite kadro devir işlemlerini başlatır.
Yükseköğretim Kurulu'nun kadro devir işlemleri ile ilgili görüşü ilgili Üniversiteye ve Üniversitemize bildirilir.
Yükseköğretim Kurulu'ndan gelen olumlu görüşten sonra kişinin sicil özeti ilgili Üniversiteden istenir.
İlgili Üniversite kişinin sicil özetini Üniversitemize gönderir.
Personel Daire Başkanlığı kişinin atamasını yapar ve ilgili Üniversiteden ayrılış tarihi ile maaş nakil bildirimi istenir.
Üniversitesi tarafından kişinin maaş nakil bildirimi, ayrılış tarihi ile özlük ve sicil dosyaları Personel Daire Başkanlığı'na gönderilir.
Kişi bir nüshasını elden getirdiği personel maaş nakil bildirimi ile gerekli evrakları Personel Daire Başkanlığı'na teslim eder ve bölümünde görevine başlar.
Personel Daire Başkanlığı maaş nakil bildirimi ile atama onayının birer örneğini göndererek ilgili enstitü kanalıyla ilgili bölüme kişinin göreve başlama tarihini sorar.
İlgilinin göreve başlama tarihi ilgili bölüm tarafından ilgili enstitü kanalıyla Personel Daire Başkanlığı'na bildirilir.
İlgilinin göreve başlama tarihi esas alınarak bilgisayar kayıtları tamamlanır, Sosyal Güvenlik Kurumu girişleri yapılır ve tahakkuk işlemleri için Personel Daire Başkanlığı'nın ilgili birimlerine gerekli belgeler gönderilir.
kaynak:odtü personel daire başkanlığı
buradaki gerekli belgeler neler? ve dediğim eğer puan yetmezse normal mülakatla bu yolla başvurabilirim değilmi
Atanma İşlemleri 1. Yol (İlgili Üniversite Teklifine Göre)
Kişinin kadrosunun bulunduğu Üniversite, kişinin 2547 sayılı Kanunun 35. maddesi uyarınca Üniversitemizde görevlendirilme isteğini kişiye ait gerekli bilgi ve belgeleri ile birlikte Üniversitemize bildirir.
İlgili Üniversite'den gelen belgelerin birer örneği gönderilerek ilgili enstitü kanalıyla ilgili bölüme konu hakkındaki görüşü sorulur.
Enstitü bölümün görüşünü de dikkate alarak görüşünü Personel Daire Başkanlığı'na gönderir.
Enstitünün görüşü, ilgili Üniversiteye gönderilir ve görüş olumlu ise ilgili Üniversiteden kadro devir işlemlerinin başlatılması istenir. (Enstitüden gelen görüş olumsuz ise durum ilgili Üniversiteye bildirilir ve işlem sona erer.)
İlgili Üniversite kadro devir işlemlerini başlatır.
Yükseköğretim Kurulu'nun kadro devir işlemleri ile ilgili görüşü ilgili Üniversiteye ve Üniversitemize bildirilir.
Yükseköğretim Kurulu'ndan gelen olumlu görüşten sonra kişinin sicil özeti ilgili Üniversiteden istenir.
İlgili Üniversite kişinin sicil özetini Üniversitemize gönderir.
Personel Daire Başkanlığı kişinin atamasını yapar ve ilgili Üniversiteden ayrılış tarihi ile maaş nakil bildirimi istenir.
Üniversitesi tarafından kişinin maaş nakil bildirimi, ayrılış tarihi ile özlük ve sicil dosyaları Personel Daire Başkanlığı'na gönderilir.
Kişi bir nüshasını elden getirdiği personel maaş nakil bildirimi ile gerekli evrakları Personel Daire Başkanlığı'na teslim eder ve bölümünde görevine başlar.
Personel Daire Başkanlığı maaş nakil bildirimi ile atama onayının birer örneğini göndererek ilgili enstitü kanalıyla ilgili bölüme kişinin göreve başlama tarihini sorar.
İlgilinin göreve başlama tarihi ilgili bölüm tarafından ilgili enstitü kanalıyla Personel Daire Başkanlığı'na bildirilir.
İlgilinin göreve başlama tarihi esas alınarak bilgisayar kayıtları tamamlanır, Sosyal Güvenlik Kurumu girişleri yapılır ve tahakkuk işlemleri için Personel Daire Başkanlığı'nın ilgili birimlerine gerekli belgeler gönderilir.
kaynak:odtü personel daire başkanlığı
Son düzenleme: