Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Akademikpersonel.org
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Lisansüstü Eğitim Programları
Tez İçin Anket Çalışmaları
Analiz Sorunsalı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="gloomyidealist" data-source="post: 375760" data-attributes="member: 31185"><p>Sayın hocalarım. Tezimde tartışma kısmını düzgün yapabilmem için şikayet yönetimi kapsamında gerçekleştirilen düzeltme türlerinden hangisinin memnuniyet üzerinde daha fazla etkili olduğunu sıralamam gerekiyor. Anketteki sorular şu şekilde;</p><p></p><p>Gerçekleştirilen düzeltme türlerinden hangisi/hangileri gerçekleştirildi? (Birden fazla işaretleyebilirsiniz) (Bu seçenekleri SPSS'e cinsiyet gibi 1-2 şeklinde kodladım.</p><p>( ) Hiçbirşey yapılmadı</p><p>( ) Özür dilendi</p><p>( ) Ürün yenisiyle değiştirildi</p><p>( ) ....</p><p>( ) ....</p><p>( ) ....</p><p></p><p></p><p>Memnuniyete yönelik ifadeler ise 5'li likert yöntemiyle oluşturulan ifadeler yoluyla ölçülmeye çalışıldı. </p><p></p><p>Şimdi verilerin normal dağılıp dağılmamasına göre yukarıda bahsedilen bu telafi türlerinden hangisinin memnuniyet açısından daha etkili olduğunu nasıl tespit edebilirim veya edebilir miyim? tezimin amacına ulaşması açısından bu durumu tespit edebilmek benim için çok önemli yardımcı olabilirseniz sevinirim.</p><p></p><p><span style="color: grey">- - - Güncellendi - - -</span></p><p></p><p>Yok mu bir fikri olan?</p><p></p><p><span style="color: grey">- - - Güncellendi - - -</span></p><p></p><p></p><p></p><p>Yok mu bir fikri olan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gloomyidealist, post: 375760, member: 31185"] Sayın hocalarım. Tezimde tartışma kısmını düzgün yapabilmem için şikayet yönetimi kapsamında gerçekleştirilen düzeltme türlerinden hangisinin memnuniyet üzerinde daha fazla etkili olduğunu sıralamam gerekiyor. Anketteki sorular şu şekilde; Gerçekleştirilen düzeltme türlerinden hangisi/hangileri gerçekleştirildi? (Birden fazla işaretleyebilirsiniz) (Bu seçenekleri SPSS'e cinsiyet gibi 1-2 şeklinde kodladım. ( ) Hiçbirşey yapılmadı ( ) Özür dilendi ( ) Ürün yenisiyle değiştirildi ( ) .... ( ) .... ( ) .... Memnuniyete yönelik ifadeler ise 5'li likert yöntemiyle oluşturulan ifadeler yoluyla ölçülmeye çalışıldı. Şimdi verilerin normal dağılıp dağılmamasına göre yukarıda bahsedilen bu telafi türlerinden hangisinin memnuniyet açısından daha etkili olduğunu nasıl tespit edebilirim veya edebilir miyim? tezimin amacına ulaşması açısından bu durumu tespit edebilmek benim için çok önemli yardımcı olabilirseniz sevinirim. [COLOR="grey"]- - - Güncellendi - - -[/COLOR] Yok mu bir fikri olan? [COLOR="grey"]- - - Güncellendi - - -[/COLOR] Yok mu bir fikri olan? [/QUOTE]
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Lisansüstü Eğitim Programları
Tez İçin Anket Çalışmaları
Analiz Sorunsalı
Üst