Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Şu anki ziyaretçiler
Akademikpersonel.org
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Yeni mesajlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Ana sayfa
Forumlar
Lisansüstü Eğitim Programları
Yüksek Lisans Eğitimi
Spss-Anket Analizi- Veri analizi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="serjazz" data-source="post: 291093" data-attributes="member: 1852"><p>Aktan Hocam çok teşekkürler! Danışmandan son dakikada gelen değişiklik yüzünden bir hayli zorlandım bu konuda. Üç tane alt problem ekledi. Çalışmayı ters düz etti bir anda. Hocam 15 soruluk bir 5'Li Likert tipi şeklinde uygulanmış bir anket çalışmam var. Çalışmamın her türlü frekans ve yüzde dağılımlarını Spss'te aldım. İki farklı yapıda oluşan 7 alt problemim var. Şöyle</p><p></p><p> 1. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserleri çalma tekniklerine ilişkin görüşleri nelerdir?</p><p> 2. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserlerin süsleme işaretlerini seslendirme düzeylerine ilişkin görüşleri nelerdir?</p><p> 3. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserlerin biçimsel yapılarını tanıma düzeylerine ilişkin görüşleri nelerdir?</p><p> 4. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserlerin armonik yapılarını çözümleme düzeylerine ilişkin görüşleri nelerdir?</p><p> 5. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin çalıştıkları eserleri tanıma durumlarına ilişkin görüşleri arasında mezun oldukları okul türlerine göre anlamlı bir farklılık var mıdır?</p><p> 6. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin çalıştıkları eserleri tanıma durumlarına ilişkin görüşleri arasında bireysel çalgılarına göre anlamlı bir farklılık var mıdır?</p><p> 7. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin çalıştıkları eserleri tanıma durumlarına ilişkin görüşleri arasında cinsiyetlerine göre anlamlı bir farklılık var mıdır?</p><p></p><p> (Sanırım ilk dört alt problemde sadece yüzde ve frekans almam yeterli oluyor)</p><p></p><p></p><p>Anket çalışmasına toplam 153 kişi katıldı. Aşağıdaki tabloda öğrencilerin şu anda öğrenim gördükleri üniversitelerin isimlerini ve dağılımlarını ekledim.</p><p></p><p>Okul F % Geç.% Yığ.%</p><p>O.M.Ü 33 21,5 21,5 21,5</p><p>M.Ü. 24 15,6 15,6 37,1</p><p>C.Ü. 21 13,7 13,7 50,8</p><p>M.A.E.Ü. 14 9,15 9,15 60</p><p>Y.Y.Ü. 23 15 15 75</p><p>M.S.K.Ü. 18 11,7 11,7 86,7</p><p>H.Ü. 20 13 13 100,0</p><p>Toplam 153 100,0 100,0 </p><p></p><p>5. Alt problemde ki öğrencilerin mezun oldukları (lise) okul türlerine göre yüzde ve frekans değerleri</p><p></p><p>Okul Türü F % Geç. % Yığ.%</p><p>Genel Lise 43 28,1 28,1 28,1</p><p>Güzel Sanatlar 90 58,8 58,8 86,9</p><p>Öğretmen Lisesi 1 ,7 ,7 87,6</p><p>Meslek Lisesi 5 3,3 3,3 90,8</p><p>Diğer 14 9,2 9,2 100,0</p><p>Toplam 153 100,0 100,0 </p><p></p><p>6. Alt problemde ki öğrencilerin bireysel çalgılarına göre yüzde ve frekans değerleri</p><p></p><p></p><p>Çalgı F % Geç. % Yığ.%</p><p>Keman 46 30,1 30,1 30,1</p><p>Viyola 19 12,4 12,4 42,5</p><p>Flüt 25 16,3 16,3 58,8</p><p>Bağlama 13 8,5 8,5 67,3</p><p>Çello 13 8,5 8,5 75,8</p><p>Gitar 23 15,0 15,0 90,8</p><p>Klarnet 1 ,7 ,7 91,5</p><p>Kontrbas 3 2,0 2,0 93,5</p><p>Şan 5 3,3 3,3 96,7</p><p>Kanun 5 3,3 3,3 100,0</p><p>Toplam 153 100,0 100,0 </p><p></p><p>7. Alt problemde ki öğrencilerin cinsiyet dağılımlarına göre yüzde ve frekans değerleri</p><p></p><p></p><p>Cinsiyet F % Geç. % Yığ.%</p><p>Kız 88 57,5 57,5 57,5</p><p>Erkek 65 42,5 42,5 100,0</p><p>Toplam 153 100,0 100,0 </p><p></p><p>Hocam notlar bu durumda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="serjazz, post: 291093, member: 1852"] Aktan Hocam çok teşekkürler! Danışmandan son dakikada gelen değişiklik yüzünden bir hayli zorlandım bu konuda. Üç tane alt problem ekledi. Çalışmayı ters düz etti bir anda. Hocam 15 soruluk bir 5'Li Likert tipi şeklinde uygulanmış bir anket çalışmam var. Çalışmamın her türlü frekans ve yüzde dağılımlarını Spss'te aldım. İki farklı yapıda oluşan 7 alt problemim var. Şöyle 1. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserleri çalma tekniklerine ilişkin görüşleri nelerdir? 2. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserlerin süsleme işaretlerini seslendirme düzeylerine ilişkin görüşleri nelerdir? 3. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserlerin biçimsel yapılarını tanıma düzeylerine ilişkin görüşleri nelerdir? 4. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin bireysel çalgı derslerinde çalıştıkları eserlerin armonik yapılarını çözümleme düzeylerine ilişkin görüşleri nelerdir? 5. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin çalıştıkları eserleri tanıma durumlarına ilişkin görüşleri arasında mezun oldukları okul türlerine göre anlamlı bir farklılık var mıdır? 6. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin çalıştıkları eserleri tanıma durumlarına ilişkin görüşleri arasında bireysel çalgılarına göre anlamlı bir farklılık var mıdır? 7. Müzik eğitimi anabilim dalı lisans öğrencilerinin çalıştıkları eserleri tanıma durumlarına ilişkin görüşleri arasında cinsiyetlerine göre anlamlı bir farklılık var mıdır? (Sanırım ilk dört alt problemde sadece yüzde ve frekans almam yeterli oluyor) Anket çalışmasına toplam 153 kişi katıldı. Aşağıdaki tabloda öğrencilerin şu anda öğrenim gördükleri üniversitelerin isimlerini ve dağılımlarını ekledim. Okul F % Geç.% Yığ.% O.M.Ü 33 21,5 21,5 21,5 M.Ü. 24 15,6 15,6 37,1 C.Ü. 21 13,7 13,7 50,8 M.A.E.Ü. 14 9,15 9,15 60 Y.Y.Ü. 23 15 15 75 M.S.K.Ü. 18 11,7 11,7 86,7 H.Ü. 20 13 13 100,0 Toplam 153 100,0 100,0 5. Alt problemde ki öğrencilerin mezun oldukları (lise) okul türlerine göre yüzde ve frekans değerleri Okul Türü F % Geç. % Yığ.% Genel Lise 43 28,1 28,1 28,1 Güzel Sanatlar 90 58,8 58,8 86,9 Öğretmen Lisesi 1 ,7 ,7 87,6 Meslek Lisesi 5 3,3 3,3 90,8 Diğer 14 9,2 9,2 100,0 Toplam 153 100,0 100,0 6. Alt problemde ki öğrencilerin bireysel çalgılarına göre yüzde ve frekans değerleri Çalgı F % Geç. % Yığ.% Keman 46 30,1 30,1 30,1 Viyola 19 12,4 12,4 42,5 Flüt 25 16,3 16,3 58,8 Bağlama 13 8,5 8,5 67,3 Çello 13 8,5 8,5 75,8 Gitar 23 15,0 15,0 90,8 Klarnet 1 ,7 ,7 91,5 Kontrbas 3 2,0 2,0 93,5 Şan 5 3,3 3,3 96,7 Kanun 5 3,3 3,3 100,0 Toplam 153 100,0 100,0 7. Alt problemde ki öğrencilerin cinsiyet dağılımlarına göre yüzde ve frekans değerleri Cinsiyet F % Geç. % Yığ.% Kız 88 57,5 57,5 57,5 Erkek 65 42,5 42,5 100,0 Toplam 153 100,0 100,0 Hocam notlar bu durumda. [/QUOTE]
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Lisansüstü Eğitim Programları
Yüksek Lisans Eğitimi
Spss-Anket Analizi- Veri analizi
Üst