Değerli Katılımcı;
Bu anket, İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi Alanında yürütülen '' Çevri̇m İçi̇ Kanallarda Ağızdan Ağza İleti̇şi̇mi̇n Y Kuşağının Turi̇zm Ürünü Satın Alma Davranışlarına Etki̇si̇ '' konulu yüksek lisans tezi için hazırlanmıştır. Bu araştırmanın amacı Y kuşağı olarak adlandırılan ve günümüzde farklı tüketim alışkanlıkları ve davranış özellikleri ile gittikçe internet kullanımının arttığı yaş grubundaki tüketicilerin, çevrim içi kanallarda ağızdan ağza iletişimin turizm ürünü satın alma davranışlarına etkisi araştırılmaktadır.
Ankete zaman ayırarak göstermiş olduğunuz ilgi ve katkı için teşekkür ederim.
Saygılarımla;
Ceyhun Cesur
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfsMfAA_FxxVumHfbedTryf2YcSOmD-PavGVv-iDvOcU9t1Wg/viewform
Bu anket, İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Yönetimi Alanında yürütülen '' Çevri̇m İçi̇ Kanallarda Ağızdan Ağza İleti̇şi̇mi̇n Y Kuşağının Turi̇zm Ürünü Satın Alma Davranışlarına Etki̇si̇ '' konulu yüksek lisans tezi için hazırlanmıştır. Bu araştırmanın amacı Y kuşağı olarak adlandırılan ve günümüzde farklı tüketim alışkanlıkları ve davranış özellikleri ile gittikçe internet kullanımının arttığı yaş grubundaki tüketicilerin, çevrim içi kanallarda ağızdan ağza iletişimin turizm ürünü satın alma davranışlarına etkisi araştırılmaktadır.
Ankete zaman ayırarak göstermiş olduğunuz ilgi ve katkı için teşekkür ederim.
Saygılarımla;
Ceyhun Cesur
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfsMfAA_FxxVumHfbedTryf2YcSOmD-PavGVv-iDvOcU9t1Wg/viewform